Enerji verən sağlam sahur yeməkləri

“Yeməyə qalxmadan oruc tutacam” deyirsinizsə, yanılırsınız. Sağlam bir şəkildə oruc tutmaq istəyirsinizsə, sahuru qaçırmamaq çox vacibdir. Bu səbəblə Ramazan ayında oruc tutduğunuz müddətdə sizi tox tuta biləcək və susuzluq hissinin qarşısını alacaq qidaları istehlak etməyiniz vacibdir. İftara qədər enerji tükətməklə özünüzü rahat hiss etdirəcək sahur təkliflərimiz…

Sağlam bir oruc tutmaq üçün mütləq sahura qalxmaq lazımdır. Oruc tutarkən yemək sayı ikiyə düşür və sahuru səhər yeməyi kimi qəbul edə bilərik.

Sahur bədənin enerjisini və iftara qədər maye ehtiyacını ödəməlidir.
sahurda qidalanma agroexpert.az

Sahura qalxmamaq aclıq müddətini təxminən 16 saatdan 19 saata qədər artırır. Bu vəziyyət isə gün ərzində qan şəkərinin düşməsinə və iftara qədər halsızlıq, baş ağrısı kimi problemlərin yaşanmasına səbəb olur.

Uzun müddət ac qalmaq iftarda daha çox yeməyə və artıq çəki probleminə gətirib çıxarır. Sahurda oruc zamanı tox saxlaya biləcək və susuzluq hissi yaratmayacaq qidaları seçmək lazımdır. Yalnız su içib yatmaq və ya gecə saatlarında bir şeylər yemək orqanizmə faydalıdır. Xüsusilə sahurdan sonra yatarkən həzmi asan olan qidalara və içkilərə üstünlük verilməlidir. Sahurda çox yeyib sonra yatmaq qastrit və reflüks kimi narahatlıqların yaraanmasına səbəb olur.

Bunlara diqqət!
  • Yeməyə başlamadan əvvəl və yemək yedikdən sonra bol su için.
  • Sahuru səhər yeməyi kimi düşünün, yüngül yeməklər yeyin. Sahurda quru paxlalılar kimi çətin həzm olunan qidaların yeyilməsi mədə problemlərinə səbəb ola bilər.
  • Enerji ehtiyacınızı tost, süd, qatıq, yulaf, təzə və ya qurudulmuş meyvə qarışıqları ilə qarşılayın.
  • Mövsümə uyğun təzə tərəvəz və meyvələrdən hazırlanan salatlarla vitaminlərinizi və minerallarınızı artırın.
  • Qurudulmuş ərik, gavalı və ya şəkərsiz kompotlar kimi quru meyvələrlə həm maye qəbulunu, həm də lif qəbulunu təmin edin.
  • Fındıq, badam və qoz kimi yağ toxumları həm doymağı dəstəkləyir, həm də gün ərzində enerji verir. Bu qida maddələrinin sağlamlıq üçün faydalı yağları da ürəkdən faydalıdır.
  • Zeytun, turşu məhsullar, turşu, duzlu fındıq, duzlu pendir və kolbasa kimi ədviyyəli yeməklər gün ərzində daha tez susuzluq yaradır.
  • Bunların əvəzinə duzsuz pendirlər və qovrulmamış fındıqlara üstünlük verin.
  • Qızartma və ya qovurma kimi üsullarla bişirilən, sahurda çətin həzm olunan qidaları istehlak etməkdən çəkinin.
  • Yumurta, pendir, süd, qatıq və yulaf kimi yüksək proteinli qidaları yeyərək toxluq hissini təmin edin.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!