İdmançılar üçün “super qida”

Fıstıq əzməsi dünyanın ən məşhur qəlyanaltılardan biridir. Fıstıq əzməsinin ləzzəti uzun müddət insanın damağında qalır. Əlbəttə ki, hamı fıstıqdan ləzzət ala bilmir. Hətta fıstıq bəzi insanlara olduqca allergik təsir göstərir və ölümcül ola bilər.

fıstıq əzməsi agroexpert.az

Fıstıq əzməsinin populyarlığının səbəbi, sadəcə ləzzəti deyil, həmçinin “super qida” olmasıdır. Fıstıq yağı bir sıra digər zəruri qida və minerallarla yanaşı, niasinin, folat, E vitamininin zəngin bir mənbəyidir. Eyni zamanda lif və proteinlə zəngindir. Təbii ki, buna görə də fıstıq əzməsi xüsusən də idmançılar üçün əvəzolunmaz bir qida mənbəyidir.

İdmançının bədənini qidalandırmaq üçün keyfiyyətli və zəngin qidalar lazımdır. Fıstıq yağı, şübhəsiz ki, bu kateqoriyaya daxildir. 2 xörək qaşığı fıstıq yağı hər porsiyaya 190 kalori daimi enerji verir.

Çətin məşqlər və ya dözümlülük qaçışları zamanı bədəninizi gücləndirmək üçün fıstıq əzməsindən faydalana bilərsiniz. Bu zaman məşqiniz daha səmərəli olacaq və məşqdən sonra fiziki bərpanız daha keyfiyyətli olacaq.

İndi isə sizə fıstıq əzməsi haqqında bəzi faktlardan danışaq.

Fıstıq fındıq deyil.

Anakardiya və qozdan fərqli olaraq, fıstıq əslində paxlalıdır. Bəs niyə fıstığa paxlalılar kimi davranılmır? Bunun səbəbi yəqin ki, insanların fıstığı qoz-fındıq kimi qəlyanaltı etməsidir.

Şəkərsiz fıstıq əzməsi hər kəs üçün faydalıdır

Fıstıq əzməsi yüksək yağ tərkibinə görə çox faydalıdır. Fıstığın tərkibində metabolizmaya kömək edən və yüzlərlə fermentin düzgün işləməsi üçün həyati əhəmiyyət daşıyan maqnezium vardır. Hava çirklənməsi kimi toksinlərdən qorunmanı təmin edir.

Alzeymer və diabet kimi nevroloji xəstəliklərə kömək edən E vitamini və ürəyiniz üçün yaxşı olan niasin ehtiva edir. Bəlkə də buna görə kalorisi yüksəkdir. Buna görə də şəkərsiz fıstıq əzməsindən istifadə edin, çünki şəkərlə kalori artırmağa ehtiyac yoxdur. Ancaq hər vəziyyətdə istehlak edərkən ehtiyatlı olmaq lazımdır.

Təbii fıstıq əzməsi əzələlərin bərpasına kömək edir

Fıstıq kalorisinin 15% -i proteindən əmələ gəlir. Bir çox digər bitki mənşəli qidalarla müqayisədə bu miqdar fıstığı idmançılar üçün ən sağlam qəlyanaltı halına gətirir. Məşq zamanı parçalanan əzələ toxuması zədələri bərpa etmək üçün amin turşularına ehtiyac duyur.

Amin turşuları proteinin əsas tərkib hissəsidir və fıstıqda bunlardan çox miqdarda var. Məşqdən əvvəl və ya sonra fıstıq əzməsi yemək əzələlərinizi bərpa etməyə kömək edəcəkdir.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!